• Snelle levering
  • Veilig (achteraf) betalen
  • Gratis verzenden vanaf €30.00
  • Alles direct leverbaar uit voorraad
Home » Klantenservice » Retourneren

Retourneren

 

Is de bestelling of een deel daarvan niet helemaal wat je er van verwachtte? Jammer! Uiteraard mag je de producten retourneren.

 

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.  Wij zullen het bedrag na beoordeling binnen 14 dagen crediteren. Let op! Gepersonaliseerde items kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Indien een item gepersonaliseerd is, staat dit omschreven in de product beschrijving.

 

Voor een snelle afhandeling, meld je retour aub binnen 14 dagen na ontvangst aan via de mail Info@amazingstar.nl. Vermeld aub duidelijk je naam, adresgegevens en het bestelnummer en doe dit bij je retourzending. Indien gewenst kun je gebruik maken van het retourformulier.

 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product als de gehele bestelling retour gezonden wordt, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Retourzendingen moeten voldoende gefrankeerd zijn (bij eventuele naheffing voor onvoldoende of onjuiste frankering worden deze kosten verrekend bij het terugstorten van het aankoopbedrag). 
De klant is verantwoordelijk voor verlies c.q. beschadiging tijden het retourzenden. Beschadigde of verloren gegane producten kunnen wij niet vergoeden, let dus op dat je het goed verpakt in een stevige verpakking. Bewaar je verzendbewijsje goed totdat de retour is afgehandeld.

 

De retour zending blijft jouw verantwoordelijkheid tot dat het pakket afgeleverd wordt bij ons, zorg ervoor dat je een verzendbewijs hebt mocht je contact met ons willen opnemen. Als je contact met ons opneemt, vermeldt dan altijd je ordernummer zodat wij je sneller kunnen helpen.

Het retouradres is:

Amazingstar 

Van nederveenpad 3

3371 HX Hardixveld - Giessendam