• Snelle levering
  • Veilig (achteraf) betalen
  • Gratis verzenden vanaf €30.00
  • Alles direct leverbaar uit voorraad
Home » Klantenservice

Klantenservice

Verzendkosten in 2022 bij Amazingstar

 

De verzendkosten zijn momenteel:


- Nederland PostNL brievenpost € 1.99 zonder track en trace (gratis vanaf €30.00)

- Nederland Post NL brievenbus pakket €3.95 met track & trace  (gratis vanaf €30.00)

- Nederland PostNL Pakketpost  €4.95 met track en trace (gratis vanaf €30.00)

 

Buiten nederland vragen wij standaard een verzendtarief van €10.00 (gratis vanaf €50.00) dit is met een track en trace code zodat je altijd weet waar je pakket precies is.

 
Ons verzendtarief is een all-in tarief (denk bijvoorbeeld aan enveloppen, etiketten, frankering en BTW).  

Buiten Nederland verzenden wij enkel per pakketpost omdat bij brievenbuspost veel vertragingen worden geconstateerd.

 

Waarom geen gratis verzending?

 

Met regelmaat ontvangen we de vraag, ‘kan het gratis worden verzonden’? Graag laat ik hier weten waarom we dit niet kunnen doen. De kosten die hiervoor worden gemaakt, moeten op een andere manier worden betaald. Veel webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. Dan zouden we de prijs van de producten hiermee moeten verhogen, zodat de verzendkosten gratis worden. Wij kiezen voor een mooie prijs van het product, uniek en voor een voordelige prijs.

Wij kiezen er niet voor om dit op een oneerlijke manier te doen en gaan voor mooie prijzen in onze webwinkel met daarbij gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag. 

 

Levertijd

 

Wij streven er naar om je bestelling binnen 24 tot 48 uur, afhankelijk van de drukte ( op maandag t/m vrijdag) te verzenden. In drukkere tijden tijdens actie's en de feestdagen kan dit uitlopen naar 3 tot 4 werkdagen, dit communiceren we dan via deze pagina en via social media.

Bestellingen die geplaatst zijn in het weekend, worden op maandag op volgorde van binnenkomst verwerkt en verzonden. 

 

Uitzonderingen hierbij zijn de feestdagen en vakanties. Zijn er afwijkende levertijden, dan wordt dit vermeld bovenaan de website. Zo blijf je altijd op de hoogte over de verzending van je bestelling. In drukke tijden, vermelden wij dit ook nog eens extra in onze social media. Volg ons ook op Facebook zodat je alle nieuwtjes kunt volgen. 

 

Verzenden via PostNL

 

Wij verzenden altijd via PostNL. Het is afhankelijk van PostNL wanneer je bestelling wordt bezorgd. Zelf hebben wij hier helaas geen invloed op. PostNL bezorgd niet meer op maandag en ook vaak niet meer binnen 24 uur, er kan een aantal dagen overheen gaan. Hou tijdens de feestdagen rekening met drukke tijden en plaats je bestelling op tijd. Ook voor het versturen van de orders naar onze klanten in het buitenland. Voor het verzenden naar het buitenland, hou rekening met een bezorgtijd van 3 tot 10 werkdagen. Amazingstar is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij PostNL.

Retourneren

 

Is de bestelling of een deel daarvan niet helemaal wat je er van verwachtte? Jammer! Uiteraard mag je de producten retourneren.

 

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.  Wij zullen het bedrag na beoordeling binnen 14 dagen crediteren. Let op! Gepersonaliseerde items kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Indien een item gepersonaliseerd is, staat dit omschreven in de product beschrijving.

 

Voor een snelle afhandeling, meld je retour aub binnen 14 dagen na ontvangst aan via de mail Info@amazingstar.nl. Vermeld aub duidelijk je naam, adresgegevens en het bestelnummer en doe dit bij je retourzending. Indien gewenst kun je gebruik maken van het retourformulier.

 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product als de gehele bestelling retour gezonden wordt, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Retourzendingen moeten voldoende gefrankeerd zijn (bij eventuele naheffing voor onvoldoende of onjuiste frankering worden deze kosten verrekend bij het terugstorten van het aankoopbedrag). 
De klant is verantwoordelijk voor verlies c.q. beschadiging tijden het retour zenden. Beschadigde of verloren gegane producten kunnen wij niet vergoeden, let dus op dat je het goed verpakt in een stevige verpakking. Bewaar je verzendbewijs goed totdat de retour is afgehandeld.

 

De retour zending blijft jouw verantwoordelijkheid tot dat het pakket afgeleverd wordt bij ons, zorg ervoor dat je een verzendbewijs hebt mocht je contact met ons willen opnemen. Als je contact met ons opneemt, vermeldt dan altijd je ordernummer zodat wij je sneller kunnen helpen.

Het retouradres is:

Amazingstar 

Van Nederveenpad 3

3371 HX Hardinxveld - Giessendam

Betaalmogelijkheden

 

Via deze pagina lees je alles over de betaalmogelijkheden in onze webwinkel. Wij bieden graag als service meerdere mogelijkheden aan voor onze klanten uit Nederland en België en daarbuiten. Via het bestelsysteem kun je alle opties goed en duidelijk terugvinden. Zijn er vragen neem gerust met ons contact op, we helpen je graag snel verder.  Hierbij het overzicht van onze betaalmogelijkheden bij Amazingstar

 

  • IDEAL via mollie
  • Sepa overboeking via mollie
  • Creditcard via mollie 
  • (Klarna)achteraf betalen
  • (Klarna) SOFORT banking
  • Bank contact via mollie
  • Belfius via Mollie
  • Apple Pay
  • Vooraf overmaken
  • Betalen op factuur

Veel gestelde vragen

 

Heb je een vraag die er niet tussen staat? Neem dan contact met ons op. Dit kan heel gemakkelijk via de mail

 

Wat zijn de verzendkosten:

Alle informatie over verzendkosten vind je onder de volgende link Levertijd en verzending

 

Prijzen:

Alle prijzen op de site van Amazingstar zijn incl. BTW

 

Versturen jullie ook buiten Nederland:

Bestelling kunnen over de hele wereld verstuurd worden. Staat je land er niet bij stuur dan een mail naar ons

 

Ik krijg geen bevestigingsmail van mijn bestelling:

Heb je binnen 1 uur na je bestelling nog geen orderbevestiging ontvangen neem dan even contact met ons op zodat we kunnen nazien of alles goed is gegaan. De meeste mensen hebben een Spamfilter en helaas laten niet alle Spamfilters onze bevestiging e-mail door. De bevestigingse-mail wordt dus soms geweigerd/geblokkeerd. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen om na te gaan of wij uw betaling al ontvangen en verwerkt hebben.

 

Ik ontvang geen pakbon bij mijn bestelling?

Wij verzenden de bestellingen zonder een pakbon, dit bespaart papier en is beter voor het milieu. Dit bespaart vaak ook verzendkosten omdat we in een kleinere verpakking kunnen versturen. Bij de orderbevestiging van je bestelling die je in de mail ontvangt zit een PDF bestandje met daarin je factuur waarmee je je bestelling kunt controleren.

 

Wat is de levertijd:

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1 werkdag te verzenden, uitzonderingen hierop vermelden wij in het winkelwagentje. Bestellingen in het weekend geplaatst zijn worden op maandag in volgorde van binnenkomst verwerkt en verstuurd. Het is afhankelijk van PostNL wanneer je bestelling bezorgd wordt., wij kunnen daar helaas geen invloed op uitoefenen. Hou er aub rekening mee dat brievenbuspost niet meer elke dag bezorgd wordt en rond de feestdagen kan het ook langer duren. Wij versturen van maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd feestdagen.  Is je bestelling spoed informeer dan vooraf aan je bestelling per mail of per telefoon of snellere verzending mogelijk is.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden:

Alle bestellingen worden in een bubbeltjesenvelop (€1.99 geen track & trace) een brievenbusdoosje (€3.95) of een postpakket (€4.95) van PostNL verzonden. Je ontvangt bij iedere bestelling dan na verzending via de mail een track & trace code.

Amazingstar is een webwinkel en verkoopt dus alleen via internet. Wij hebben geen showroom.

 

Info@amazingstar.nl

KVK: 83749055

BTWnr: NL003866149B87

Tel: +31 (0)6 35 31 35 32  (beschikbaar voor whatsapp berichten).

 

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur, uitgezonderd feestdagen.