• Snelle levering
  • Veilig (achteraf) betalen
  • Gratis verzenden vanaf €30.00
Home » FAQ

FAQ Veelgestelde vragen.

1. Levering.

1.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar uw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen te verzenden, met uitzondering van feestdagen. Mocht de levertijd onverhoopt langer uitpakken, dan zullen wij u hier altijd over berichten.

 

1.2 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor al onze producten hanteren wij twee verzendmethodes/ bedragen:

Voor brievenbus post hanteren wij een bedrag van €4,20.

Voor pakketpost hanteren wij een bedrag van €6,95.

Voor de verzending binnen Nederland maken wij gebruik van de service van PostNL, DPD of bpost. Bij al onze producten ontvangt u een Track & Trace code. U heeft dus direct inzicht in de verzendstatus. Wel zo fijn! 

Verzending binnen Nederland is altijd gratis bij een bestelling vanaf €30,-

Verzending naar België en Duitsland is ook mogelijk. Hiervoor wordt voor een standaard pakketje €13,00 gerekend. Houdt echter wel rekening met een bezorgtijd van minimaal 5 dagen.

Verzending naar andere landen valt ook onder de opties. Informeer bij ons voor de kosten via info@amazingstar.nl

 

2. Betaling.

2.1 Hoe kan ik betalen?

Wij hanteren diverse betaalmethodes:

- IDEAL

- APPLE PAY

- Creditcard

- (Klarna) achterafbetalen

- Bankcontact

- Vooraf overmaken

- Betalen op factuur

 

3. Retourneren.

3.1 Hoe kan ik een artikel retourneren?

Doorloop de volgende stappen:

- Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel een mail met daarin welke artikel(en) u wilt retourneren.

- Gebruik de button op onze pagina "herroepingsrecht" om ons retourformulier te downloaden en in te vullen. De pagina vind u ook hier

- Stuur de artikel(en) binnen 14 dagen, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd samen met het retourformulier, indien mogelijk in de originele verpakking voldoende gefrankeerd naar ons toe. 

- Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen krijgt u een e-mail ter bevestiging en wordt het bedrag van de geretourneerde producten, inclusief eventueel betaalde verzendkosten, binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

 

4. Baby.

4.1 Van welk materiaal is de babykleding gemaakt?

Al onze babykleding is gemaakt van 100% katoen en zacht voor het huidje. 

 

4.2 Hoe weet ik de juiste maat voor mijn kindje?

Bekijk voordat u een artikel besteld altijd even onze maattabel voor de juiste maten!

 

5. Volwassenen.

4.1 Hoe weet ik welke maat shirt ik moet bestellen?

Bekijk voordat u een artikel besteld altijd even onze maattabel voor de juiste maten!

 

4.2 Welke soorten opdruk kan ik kiezen?

Wij werken met hoogwaardig flex en flock folie van diverse kleuren. Wij hebben voor u een overzicht gemaakt met de diverse kleuren waar wij mee werken. Neem een kijkje op onze pagina kleuren folies voor het complete overzicht. 

 

6. Bijtfiguren.

6.1 Zijn de bijtfiguren veilig voor mijn kindje?

Al onze bijtfiguren zijn BPA vrij en dus veilig om te gebruiken door uw kindje. Echter laat nooit uw kindje zonder toezicht met een bijtfiguur spelen!

 

6.2 Hoe kan ik een bijtfiguur reinigen?

U kunt een bijtfiguur reinigen in een licht sopje en daarna goed afspoelen met lauw water. Goed laten drogen voor u de bijtfiguur aan uw kindje geeft.

 

7. Stickers.

7.1 Hoe worden stickers aangebracht?

Onze stickers vragen on nauwkeurigheid tijdens het aanbrengen. Hierom hebben wij een uitgebreide omschrijving van de plakinstructies. Deze vind u hier en ontvangt u tevens bij uw bestelling.

 

7.2 Hoe kan ik de sticker weer verwijderen?

Wij raden u aan om met een fohn de sticker even te verwarmen en vervolgens voorzichtig los te trekken. De stickers die wij leveren zijn niet herbruikbaar en kunnen dus niet opnieuw geplakt worden.

 

7.3 Muurstickers niet boven of naast het ledikantje plaatsen!

Wij vragen u met klem om de (grote) stickers niet boven of naast het ledikantje te plaatsen. Bij eventuele loslating kan dit gevaarlijke situaties opleveren doordat de sticker op het kindje kan vallen. Onze stickers bestaan uit losse onderdelen welke uw kindje niet mag inslikken. 

 

8. Contact.

8.1 Ik heb een klacht, waar kan ik die indienen?

Indien u een klacht heeft vragen wij u vriendelijk deze naar ons te mailen via info@amazingstar.nl of door ons een bericht te sturen via onze contact pagina. Beschrijf zo duidelijk mogelijk uw klacht zodat wij deze zo goed mogelijk kunnen behandelen. Wij streven ernaar binnen 24 uur u een reactie te geven. 

 

8.2 Staat uw vraag er (nog) niet bij? 

Mocht u nog een vraag hebben die u niet in bovenstaande vragen kunt terug vinden, neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier of via de mail info@amazingstar.nl.