• Snelle levering
  • Veilig (achteraf) betalen
  • Gratis verzenden vanaf €30.00
  • Alles direct leverbaar uit voorraad
Home » FAQ

FAQ Veelgestelde vragen.

1. Levering.

1.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven er naar om je bestelling binnen 24 tot 48 uur, afhankelijk van de drukte (op maandag t/m vrijdag) te verzenden. In drukkere tijden tijdens actie's en de feestdagen kan dit uitlopen naar 3 tot 4 werkdagen, dit communiceren we dan via deze pagina en via social media.

 

1.2 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn momenteel:


- Nederland PostNL brievenpost € 1.99 geen track & trace (gratis vanaf €30.00)

- Nederland Post NL Brievenbus met track & trace €3.95 (gratis vanaf €30.00)

- Nederland PostNL Pakketpost met track & trace €4.95 (gratis vanaf €30.00)

 

Buiten nederland vragen wij standaard een verzendtarief van €10.00 (gratis vanaf €50.00) dit is met een track en trace code zodat je altijd weet waar je pakket precies is.

 

2. Betaling.

2.1 Hoe kan ik betalen?

 

Wij hanteren de volgende betaalmethodes:

  • IDEAL via mollie
  • Sepa overboeking via mollie
  • Creditcard via mollie 
  • (Klarna)achteraf betalen
  • (Klarna) SOFORT banking
  • Bank contact via mollie
  • Belfius via Mollie
  • Apple Pay
  • Vooraf overmaken
  • Betalen op factuur

 

3. Retourneren.

3.1 Hoe kan ik een artikel retourneren?

 

Doorloop de volgende stappen:

- Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel een mail met daarin welke artikel(en) je wilt retourneren.

- Gebruik de button op onze pagina "herroepingsrecht" om ons retourformulier te downloaden en in te vullen. De pagina vind je ook hier. 

- Stuur de artikel(en) binnen 14 dagen, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd samen met het retourformulier, indien mogelijk in de originele verpakking voldoende gefrankeerd naar ons toe. 

- Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen krijg je een e-mail ter bevestiging en wordt het bedrag van de geretourneerde producten, inclusief eventueel betaalde verzendkosten, binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. 

4. Baby.

4.1 Van welk materiaal is de babykleding gemaakt?

Al onze babykleding is gemaakt van 100% katoen en zacht voor het huidje. 

 

4.2 Hoe weet ik de juiste maat voor mijn kindje?

Bekijk voordat u een artikel besteld altijd even onze maattabel voor de juiste maten!

 

5. Volwassenen.

5.1 Hoe weet ik welke maat shirt ik moet bestellen?

Bekijk voordat u een artikel besteld altijd even onze maattabel voor de juiste maten!

 

5.2 Welke soorten opdruk kan ik kiezen?

Wij werken met hoogwaardig flex en flock folie van diverse kleuren. Wij hebben voor jouw een overzicht gemaakt met de diverse kleuren waar wij mee werken. Neem een kijkje op onze pagina kleuren folies voor het complete overzicht. 

 

6. Bijtfiguren.

6.1 Zijn de bijtfiguren veilig voor mijn kindje?

Al onze bijtfiguren zijn BPA vrij en dus veilig om te gebruiken door je kindje(s) echter laat nooit je kindje zonder toezicht met een bijtfiguur spelen!

 

6.2 Hoe kan ik een bijtfiguur reinigen?

Je kunt een bijtfiguur reinigen in een licht sopje en daarna goed afspoelen met lauw water. Goed laten drogen voor je de bijtfiguur aan je kindje geeft.

 

7. Stickers.

7.1 Hoe worden stickers aangebracht?

Onze stickers vragen om nauwkeurigheid tijdens het aanbrengen. Hierom hebben wij een uitgebreide omschrijving van de plakinstructies. Deze vind je hier

 

7.2 Hoe kan ik de sticker weer verwijderen?

Wij raden aan om met een fohn de sticker even te verwarmen en vervolgens voorzichtig los te trekken. De stickers die wij leveren zijn niet herbruikbaar en kunnen dus niet opnieuw geplakt worden.

 

7.3 Muurstickers niet boven of naast het ledikantje plaatsen!

Wij vragen met klem om de muurstickers niet boven of naast het ledikantje te plaatsen, in ieder geval buiten bereik van je kindje(s) Bij eventuele loslating kan dit gevaarlijke situaties opleveren doordat de sticker op het kindje kan vallen. Onze stickers bestaan uit losse onderdelen welke je kindje(s) niet mag inslikken. 

 

8. Contact.

8.1 Ik heb een klacht, waar kan ik die indienen?

Indien je een klacht hebt vragen wij je vriendelijk deze naar ons te mailen of door ons een bericht te sturen via onze contact pagina. Beschrijf zo duidelijk mogelijk de klacht zodat wij deze zo goed mogelijk kunnen behandelen. Wij streven ernaar binnen 24 uur een reactie te geven. 

 

8.2 Staat uw vraag er (nog) niet bij? 

Mocht je nog een vraag hebben die je niet in bovenstaande vragen kunt terug vinden, neem dan gerust contact met ons op. Je kunt dit doen door een mail te sturen of een berichtje te sturen via whatsapp